ΕΙΣΑΓΩΓΗ

O ιστότοπος www.grammikaisinthesi.gr είναι ένα ηλεκτρονικό εμπορικό κατάστημα πώλησης προϊόντων σχετικών με τον γάμο και τη βάπτιση, υλικών για κατασκευές και υπηρεσιών στολισμού μέσω του Διαδικτύου (στο εξής καλούμενο ΕΤΑΙΡΙΑ) που δημιούργησε και λειτουργεί η Στημαδωράκη Βασιλική και εδρεύει στη Μπουνιαλη 11-19  Χανιά,Κρήτης  με ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας [email protected] και τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης το νούμερο: 2821053345

Οι παρακάτω όροι και προϋποθέσεις θα εφαρμόζονται για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος με το εμπορικό σήμα grammikaisinthesi.gr, το οποίο βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.grammikaisinthesi.gr.

Κάθε χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται ή κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος (στο εξής καλούμενος για συντομία ΠΕΛΑΤΗΣ) θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους παρακάτω όρους, οι οποίοι διατυπώνονται στο παρόν χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους, τότε οφείλει με ευθύνη του να διακόψει την

επίσκεψη ή τη χρήση του ιστότοπου, καθώς επίσης οφείλει να διακόψει και κάθε άλλη συναλλαγή ή χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος.

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

Η ΕΤΑΙΡΙΑ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης και συναλλαγών από το ηλεκτρονικό κατάστημα, οποτεδήποτε το κρίνει αναγκαίο, αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει τους καταναλωτές για οποιανδήποτε μεταβολή, μέσα από τις σελίδες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού

καταστήματος καταρτίζονται στην Ελληνική γλώσσα. Διευκρινίζεται δε ότι η αλλαγή όρων δεν καταλαμβάνει παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη κάνει.

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

-H ΕΤΑΙΡΙΑ δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την αλήθεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της www.grammikaisinthesi.gr, σε ότι αφορά την ταυτότητα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ και τις παρεχόμενες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος συναλλαγές, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε αντιληφθεί την ύπαρξή τους.

– Η ΕΤΑΙΡΙΑ, στα πλαίσια καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά και φωτογραφίες προϊόντων που αναγράφονται στην ιστοσελίδα grammikaisinthesi.gr και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και των φωτογραφιών ενός προϊόντος (λόγω ανθρώπινου λάθους ή λανθασμένων στοιχείων που έχουν δοθεί από τους προμηθευτές της). Στο βαθμό που επιτρέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία, η ΕΤΑΙΡΙΑ αποποιείται κάθε εγγύηση, ρητή ή νοούμενη, για την ακρίβεια των πληροφοριών που περιέχονται οπουδήποτε σε αυτή την ιστοσελίδα.

– Παρότι για κάθε προϊόν γίνεται πλήρης παρουσίαση αυτού, ωστόσο, λόγω του διαδικτυακού προγράμματος περιήγησης ή λόγω της ανάλυσης της κάθε οθόνης, τα προϊόντα που προσφέρονται προς πώληση στην ιστοσελίδα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ, ίσως να παρουσιάζουν αποκλίσεις σε σχέση με τα πραγματικά, όσον αφορά τις αποχρώσεις των χρωμάτων και των απεικονίσεων των ειδών. Ουδεμία ευθύνη φέρουμε για τέτοιου είδους αναντιστοιχίες. Οι εικόνες και τα χρώματα προορίζονται μόνο για σκοπούς αναπαράστασης.

– Οι συσκευασίες ενδέχεται να διαφέρουν από αυτές που φαίνονται στις φωτογραφίες. Τα βάρη, οι διαστάσεις και οι χωρητικότητες, όπου δίνονται, είναι κατά προσέγγιση. Για περαιτέρω απορίες ο χρήστης μπορεί να επικοινωνεί με το τμήμα πωλήσεων.

– Η ΕΤΑΙΡΙΑ δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρξουν «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση – αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Όλες οι τιμές των προϊόντων υπόκεινται ανά πάσα στιγμή σε αλλαγή και για τον λόγο αυτό ο χρήστης υποχρεούται να ελέγχει την τελική τιμή πώλησης πριν αποστείλει την παραγγελία του.

– Στα πλαίσια της καλής πίστεως και για τη δική σας προστασία σας η ΕΤΑΙΡΙΑ σας παρακαλεί, εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του ή διαπιστώσετε οποιαδήποτε άλλη ανακρίβεια ή σφάλμα ή έλλειψη αναφοράς διαστάσεων, χρωμάτων ή άλλων απαραίτητων προδιαγραφών, πριν προχωρήσετε στην παραγγελία του να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2821053345 ή με αποστολή e-mail στο [email protected]

– Η ΕΤΑΙΡΙΑ δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση μιας παραγγελίας, οι οποίες οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητά της ή οφείλονται σε ανωτέρα βία. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, προβλήματα διάθεσης ή ασυνέπειας από την πλευρά των προμηθευτών της, προβλήματα μεταφοράς, προβλήματα τεχνικά κατά την παραγωγική διαδικασία, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος

και φυσικές καταστροφές. Στις περιπτώσεις αυτές η ΕΤΑΙΡΙΑ δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση και την αποστολή των παραγγελιών.

– Η ΕΤΑΙΡΙΑ δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που τυχόν παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και κατά την διάρκεια αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου. Επίσης η ΕΤΑΙΡΙΑ ουδεμία ευθύνη έχει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Προβλήματα διαθεσιμότητας υπάρχουν σπάνια. Ωστόσο, μερικές φορές υπάρχει το ενδεχόμενο παροδικής ή ολικής έλλειψης κάποιων προϊόντων και ιδιαίτερα προς το τέλος της κάθε σαιζόν.

Κατά τη διάρκεια που δίνετε την παραγγελία σας, η ΕΤΑΙΡΙΑ δεν μπορεί εκείνη τη στιγμή να γνωρίζει τη διαθεσιμότητα των ειδών. Αυτή θα διαπιστωθεί αργότερα σε έλεγχο της αποθήκης της ή της αποθήκης των προμηθευτών της. Σε περίπτωση που κάποιο είδος από αυτά που έχετε παραγγείλει βρίσκεται σε έλλειψη ολική ή παροδική, η ΕΤΑΙΡΙΑ θα σας ενημερώσει τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά έγκαιρα και αμέσως μόλις διαπιστώσει την έλλειψη, οπότε και στην περίπτωση αυτή δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη.

ΟΡΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ

-Αποστολές παραγγελιών γίνονται σε όλη την Ελλάδα, στην Κύπρο, σε όλες τις χώρες της Ε.Ε. και σε όλους τους προορισμούς εκτός ευρωπαϊκής ζώνης.

-Οι παραγγελίες αποστέλλονται και παραδίδονται στη διεύθυνση που θα μας υποδείξετε.

-Για τις αποστολές μας είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε όλα τα στοιχεία παράδοσης. Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Πόλη, Τ.Κ, και τηλέφωνο επικοινωνίας παραλήπτη. Εάν δεν έχουμε στη διάθεσή μας όλα τα απαραίτητα στοιχεία, το δέμα δεν θα αποδεσμευτεί από το κατάστημά μας, μέχρι να μας ενημερώσετε σχετικά.

-Το κόστος αποστολής επιβαρύνει τον παραλήπτη. Η εταιρία μας έχει συνάψει ειδικές συμφωνίες με χαμηλές χρεώσεις για τις αποστολές των δεμάτων των πελατών της. Για κάθε παραγγελία γίνεται ειδικός έλεγχος βάρους, όγκου και τόπου αποστολής, για να εκτιμηθεί σωστά ο ασφαλέστερος, συντομότερος και οικονομικότερος τρόπος μεταφοράς και παράδοσης.

-Τα προϊόντα ταξιδεύουν με ευθύνη του πελάτη. Το grammikaisinthesi.gr εγγυάται το σωστό αμπαλάζ και δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για οποιαδήποτε απώλεια δεμάτων ή καταστροφή προϊόντων κατά τη μεταφορά. Σε περιπτώσεις απώλειας ή καταστροφής, την ευθύνη για αποζημίωση φέρει η μεταφορική εταιρία η οποία ανέλαβε τη μεταφορά.

-Το grammikaisinthesi.gr δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση μιας παραγγελίας, οι οποίες οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητά της ή οφείλονται σε ανωτέρα βία . Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών, προβλήματα μεταφοράς, προβλήματα παραγωγής, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Στις περιπτώσεις αυτές το grammikaisinthesi.gr δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση και την αποστολή των παραγγελιών.

ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

– Η ΕΤΑΙΡΙΑ προσφέρει προς πώληση προϊόντα, τα οποία έχει προμηθευτεί από εισαγωγείς, κατασκευαστές και αντιπροσώπους ή τα έχει κατασκευάσει ή επεξεργαστεί στην έδρα της κατά παραγγελία των πελατών της.

– Κανένα προϊόν της δεν είναι μεταχειρισμένο, ελαττωματικό ή κατώτερης ποιότητας. Η ΕΤΑΙΡΙΑ φροντίζει για τον ποιοτικό έλεγχο και τη σωστή αποστολή ενός προϊόντος. Παρόλα αυτά, δεν μπορεί να εγγυηθεί απόλυτα για τη μη ύπαρξη οποιουδήποτε ελαττώματος ή την μη ύπαρξη κάποιου ανθρώπινου λάθους.

– Τα κύρια χαρακτηριστικά των προϊόντων εμφανίζονται στην ιστοσελίδα της ΕΤΑΙΡΙΑ (www.grammikaisinthesi.gr) και ειδικότερα στη σελίδα του κάθε προϊόντος.

– Για την αποφυγή δικής σας και δικής μας ταλαιπωρίας και ζημίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά, κατά την παράδοση της παραγγελίας σας, την κατάσταση, την ορθότητα και την ποσότητα των πωλούμενων προϊόντων, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα ή παραλείψεις (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, τυχόν ποσοτικό έλλειμμα ή πλεόνασμα ή διαφορετικό προϊόν από αυτό που έχει παραγγελθεί κλπ).

-Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα ή σφάλμα, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 2821053345 ή στο email [email protected]

-Θα σας ζητήσουμε να μας επιστρέψετε το ελαττωματικό προϊόν χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση κι εμείς θα φροντίσουμε να αντικατασταθεί το συντομότερο δυνατό από την ημερομηνία παραλαβής του και εφόσον ελεγχθεί και έχει πιστοποιηθεί ως προς το ελάττωμα που έχει αναφερθεί.

-Αν δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος για λόγους διαθεσιμότητας, τότε θα σας επιστρέψουμε τη χρηματική αξία του.

-Σε περίπτωση πιστοποιημένου σφάλματος από ανθρώπινο λάθος δικής μας υπαιτιότητας, φροντίζουμε για την όσο το δυνατόν αμεσότερη αποκατάσταση χωρίς καμία δικής σας επιβάρυνση.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει και να ακυρώσει την παραγγελία του χωρίς να δώσει οποιαδήποτε εξήγηση ή να επιστρέψει τα αγαθά που παρέλαβε μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας ή της παραλαβής των αγαθών και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου, ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου.

Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

– Ο ΠΕΛΑΤΗΣ προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλει να ενημερώσει την ΕΤΑΙΡΙΑ για την απόφασή του να υπαναχωρήσει με μια ξεκάθαρη γραπτή δήλωση (επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο, με φαξ ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται μόνο εγγράφως και ηλεκτρονικά (σε καμία περίπτωση προφορικά ή τηλεφωνικά) και η ΕΤΑΙΡΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ μπορεί να χρησιμοποιήσει το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης που υπάρχει στην ιστοσελίδα μας, χωρίς τούτο να είναι υποχρεωτικό.

– Ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να στείλει πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσει στην έδρα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που έχει δηλώσει ότι υπαναχωρεί. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλει πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών.

– Ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να επιβαρυνθεί με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών.

– Ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, χωρίς να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί ή καταστραφεί η συσκευασία του ή να έχει μερικώς ή ολικώς χρησιμοποιηθεί, με το σύνολο των εξαρτημάτων του και τυχόν εντύπων που το συνοδεύουν.

– Ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να επιστρέψει το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς που έχει εκδοθεί από την εταιρία (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο) με τα στοιχεία του αποτυπωμένα επάνω στο παραστατικό.

– Η επιστροφή προϊόντων γίνεται δεκτή μόνον εφόσον πρώτα ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν, καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

– Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων. Δικαιούται δε να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα επιστραφέντα προϊόντα.

– Στην περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας πριν γίνει η αποστολή των προϊόντων και εφόσον πληρούνται από τον πελάτη όλοι οι όροι του δικαιώματος υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΙΑ υποχρεούται να επιστρέψει στον πελάτη τυχόν χρηματικά ποσά που έχουν καταβληθεί είτε για προεξόφληση είτε για προκαταβολή.

– Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα, στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού από την τράπεζα.

Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.

Στην περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα, η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.

Στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, η επιστροφή θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.

– Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης και των χαρακτηριστικών των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η εταιρία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό είτε τηλεφωνικά είτε με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας η αξία τους αυτομάτως μειώνεται, καθώς το προϊόν δεν μπορεί να μεταπωληθεί ή χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρία και συνήθως είναι της τάξης του 50%. Η ΕΤΑΙΡΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

– Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.

– Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η εταιρία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια του ΦΕΚ Ζ1-891 με Αρ. Φύλλου 2144/ τεύχος δεύτερο για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει σύμφωνα με τον νόμο στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας (πχ στολισμός), εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απολέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή.

β) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.

γ) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται ή επεξεργάζονται ή συναρμολογούνται ή στολίζονται ή είναι σαφώς εξατομικευμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή και κατ’ εντολή του και δεν περιέχουν ελάττωμα ή σφάλμα. Ενδεικτικά στην κατηγορία αυτή υπόκεινται τα παρακάτω είδη: Μπομπονιέρες, Προσκλητήρια, Δείγματα που έχουν αποσταλθεί κατ’ εντολή του πελάτη, Κουφέτα τυπωμένα, Πακέτα Βάπτισης και Σετ στολισμένα (κουτιά, λαμπάδες, σετ λαδικών, μαρτυρικά, βιβλία ευχών κλπ.), Βαπτιστικά Ρούχα, Παπούτσια και Λαδόπανα, Τυπωμένα Κουτιά, Τυπωμένες Κορδέλες, Ειδικά Πανιά ή Πουγκιά για μπομπονιέρες (τούλια γαλλικά, τούλια χρυσά ή ασημί, τούλια έγχρωμα, οργάντζες ιριζέ ή χιονέ ή με stras, σατέν, ταφτάδες, βουάλ, λινά, γάζες, δίχτυα, δαντέλες κλπ), Ειδικές διαστάσεις κοπής πανιών και πουγκιών για μπομπονιέρες (πχ τούλι 50Χ60 ή 60Χ60 κλπ), Λαμπάδες Γάμου ή κεριά στολισμένα, Λαμπάδες Γάμου ή κεριά αστόλιστα με ειδικές διαστάσεις, Στέφανα γάμου και μπουτονιέρες, Κηροστάτες και Φωτιστικά, Σετ Γάμου στολισμένα (καράφες, δίσκοι, ποτήρια), Στολισμοί ή διακοσμητικά είδη Γάμων ή Βαπτίσεων (φιόγκοι, ράνερ, στολισμένα κεριά, ανθοσυνθέσεις ή άλλες συνθέσεις κλπ) και διάφορα άλλα είδη που χρειάζονται κατασκευή ή επεξεργασία ή στολισμό κατ’ επιλογή και εντολή του πελάτη. Στα προσκλητήρια οποιοδήποτε λάθος ξεφύγει μετά τον τελικό έλεγχο και την έγκριση του πελάτη για εκτύπωση, είναι αποκλειστικά δικής του ευθύνης και συνεπώς δεν μπορεί να ασκηθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης.

δ) την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα. Ενδεικτικά στην κατηγορία αυτήν ανήκουν όλα τα κουφέτα, τα μάρσμελοου, τα γλειφιτζούρια, τα ζελεδάκια, οι καραμέλες, οι τσίχλες και όλα τα ζαχαρωτά.

ε) την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και πολύ περισσότερο όταν αυτά έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.

στ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

ζ) Υπαναχώρηση (ακύρωση) σε παραγγελία που δεν έχει ακόμα παραδοθεί δεν μπορεί να γίνει δεκτή στις παρακάτω περιπτώσεις:

ζ1) Όταν τα παραγγελθέντα προϊόντα είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας και χρειάζονται κατασκευή ή επεξεργασία, έχουν προχωρήσει στην διαδικασία της παραγωγής και έχουν κατασκευαστεί είτε μερικώς είτε ολικώς.

ζ2) Όταν η ΕΤΑΙΡΙΑ έχει δεσμεύσει κατ’ εντολή σας ή έχει ήδη παραλάβει από τους προμηθευτές της τα είδη που ζητήσατε, εφόσον αυτά είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας.

ζ3) Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί κατά τη στιγμή της υπαναχώρησής σας, τότε η ακύρωση δεν είναι δυνατή. Θα πρέπει να παραλάβετε τα προϊόντα και μετά να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης για την επιστροφή των προϊόντων που σας παραδόθηκαν, σύμφωνα με όλους τους όρους που είναι επιβεβλημένοι για την άσκηση αυτού του δικαιώματος. Σε κάθε περίπτωση, ο αγοραστής θα είναι υπεύθυνος και θα αποζημιώσει την εταιρία για ζημιές που θα προκληθούν από την μη παραλαβή της παραγγελίας, με την επιφύλαξη όλων των άλλων δικαιωμάτων της εταιρίας μας.

Η ΕΤΑΙΡΙΑ έχει το δικαίωμα να ακυρώσει και να αρνηθεί να παραδώσει παραγγελία σε πελάτη, σε περίπτωση που εκείνος εκδηλώσει ανέφικτες ή παράλογες απαιτήσεις ή έχει επιδείξει αγενή ή προσβλητική συμπεριφορά. Στην περίπτωση που έχει καταβληθεί προκαταβολή ή προεξόφληση της παραγγελίας, η ΕΤΑΙΡΙΑ θα επιστρέψει άμεσα το καταβληθέν ποσό.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων υπαναχωρήσεων ή σε περίπτωση που η ΕΤΑΙΡΙΑ, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα υπαναχώρησης ή δρα κακόπιστα, δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή μέρους ή όλου της παραγγελίας, ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.

ΕΝΤΥΠΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Για να κατεβάσετε το έντυπο για επιστροφή παραγγελίας δώστε κλικ εδώ

Για να κατεβάστε το έντυπο για υπαναχώρηση παραγγελίας δώστε κλικ εδώ

ΔΙΑΦΥΛΑΞΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Η ΕΤΑΙΡΙΑ και η ιστοσελίδα grammikaisinthesi.gr διαφυλάσσουν τον προσωπικό χαρακτήρα των στοιχείων σας και δεν υπάρχει καμία περίπτωση να τα μεταβιβάσουν σε οποιονδήποτε τρίτο (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) για κανένα λόγο, με την εξαίρεση σχετικών διατάξεων του νόμου προς τις αρμόδιες και μόνο αρχές.

Η επιχείρησή μας και η ιστοσελίδα μας grammikaisinthesi.gr διατηρούν αρχεία με τα προσωπικά στοιχεία, τα οποία αποστέλλει ο επισκέπτης / χρήστης αποκλειστικά για λόγους επικοινωνίας, οικονομικούς και φορολογικούς.

Ο επισκέπτης / χρήστης μπορεί να επικοινωνήσει με το αρμόδιο τμήμα προκειμένου να διασταυρώσει την ύπαρξη προσωπικού του αρχείου, την διόρθωση αυτού, την αλλαγή του ή τη διαγραφή του.

Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων σύμφωνα με τον κανονισμό GDPR της Ευρωπαικής Ένωσης (2016/679):

 

Ποιά δεδομένα συλλέγουμε και για ποιό λόγο.

Δεδομένα επικοινωνίας και διεύθυνση αποστολής : ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο, διεύθυνση, ΤΚ, τηλέφωνο επικοινωνίας, email κ.λπ. Τα δεδομένα αυτά τα συλλέγουμε απευθείας από εσάς από τα ηλεκτρονικά καλάθια, από τις παραγγελίες σας. Στοιχεία πιστωτικών καρτών δεν διατηρούμε. Υπεύθυνος για την διαχείριση των πιστωτικών καρτών είναι η Εθνική Τράπεζα. Όλα τα παραπάνω δεδομένα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο έτσι ώστε να πραγματοποιούνται οι μεταξύ μας συναλλαγές.

 

Δεδομένα από την κίνηση και την χρήση ηλεκτρονικών / ψηφιακών εφαρμογών (π.χ ηλεκτρονικό κατάστημα) όπως cookies, IP addresses κ.α. χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για την σωστή λειτουργία του ηλ.καταστήματος.

 

Δεδομένα διενέργειας οικονομικών κινήσεων χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για τις μεταξύ μας συναλλαγές.

 

Τι δικαιώματα έχετε για την προστασία των δεδομένων σας;

Έχετε τα ακόλουθα δικαιώματα:

α) Να γνωρίζετε τις κατηγορίες των προσωπικών σας δεδομένων που τηρούμε και επεξεργαζόμαστε, την προέλευσή τους, τους σκοπούς επεξεργασίας αυτών, τις κατηγορίες των αποδεκτών τους, τον χρόνο τήρησής τους, καθώς και τα σχετικά σας δικαιώματα (δικαίωμα πρόσβασης).

β) Να ζητήσετε τη διόρθωση ή/και τη συμπλήρωση των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σας, ώστε να είναι πλήρη και ακριβή (δικαίωμα διόρθωσης), προσκομίζοντας κάθε απαραίτητο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ή ανάγκη διόρθωσης ή συμπλήρωσης.

γ) Να ζητήσετε τον περιορισμό της επεξεργασίας των δεδομένων σας (δικαίωμα περιορισμού).

δ) Να εναντιωθείτε σε οποιαδήποτε περαιτέρω επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων που τηρούμε (δικαίωμα εναντίωσης).

ε) Να ζητήσετε τη διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων από τα αρχεία που τηρούμε (δικαίωμα στη λήθη).

 

Υπεύθυνος Προστασίας Δεδομένων:

Μπορείτε να επικοινωνείτε με τον Yπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων για ζητήματα σχετικά με την επεξεργασία

των προσωπικών σας δεδομένων στη διεύθυνση Μπονιαλή 11-19,Χανιά ΤΚ 73100, και στην διεύθυνση

ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected]

 

Πώς προστατεύει η εταιρία μας τα προσωπικά σας δεδομένα:

Η εταιρία μας εφαρμόζει κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα για την ασφάλεια των δεδομένων σας, τη διασφάλιση του απορρήτου, της επεξεργασίας τους και της προστασίας τους από τυχαία ή αθέμιτη καταστροφή, τυχαία απώλεια, αλλοίωση, απαγορευμένη διάδοση ή πρόσβαση και κάθε άλλης μορφής

αθέμιτη επεξεργασία.

Cookies

Τα cookies είναι κομμάτια πληροφορίας, που με την μορφή πολύ μικρού κειμένου αποτελούμενου συνήθως από γράμματα και αριθμούς, αποθηκεύονται στον browser που χρησιμοποιείτε (Chrome, Mozilla Firefox κλπ), βοηθώντας την αποτελεσματικότερη λειτουργία του site μας. Υπάρχουν 3 διαφορετικοί τύποι cookies:

  1. Cookies Προτιμήσεων: Αυτά τα cookies «απομνημονεύουν» τις προτιμήσεις σας κατά την περιήγηση σας στο site μας, ώστε να μπορούμε να σας προτείνουμε τα κατάλληλα προϊόντα με βάση τις ανάγκες σας.
  1. Cookies Διαφήμισης: Με τα cookies διαφήμισης επιδιώκουμε να σας δείξουμε διαφημίσεις σχετικές με τα ενδιαφέροντά σας, ώστε να μην σας ενοχλούμε με ανεπιθύμητα μηνύματα.
  1. Cookies Analytics: Μας δίνουν τη δυνατότητα να αξιολογούμε την αποτελεσματικότητα των διάφορων λειτουργιών του site μας, έτσι ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία που σας προσφέρουμε.

Oι περισσότερες εφαρμογές περιήγησης στο διαδίκτυο είναι φτιαγμένες με τέτοιο τρόπο ώστε να δέχονται αυτόματα τα cookies. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε την αυτόματη ενεργοποίησή τους μπορείτε μέσω των ρυθμίσεων του περιηγητή που χρησιμοποιείτε να ελέγχετε και να διαχειρίζεστε τα cookies που δημιουργούνται.

 

Νewsletters (ενηµερωτικά δελτία), αλληλογραφία και SMS.

Τα προσωπικά στοιχεία (e-mails) και λοιπά στοιχεία που συλλέγονται, θα χρησιμοποιηθούν για την τήρηση αρχείου με σκοπό την επικοινωνία και την προώθηση των υπηρεσιών του grammikaisinthesi.gr (Λήψη newsletter και πληροφορίες μέσω e-mail, ενημερωστικά sms αποκλειστικά σχετικά με την πορεία της παραγγελίας σας, κ.α.).

Ο παραλήπτης έχει το δικαίωμα της διαγραφής από το newsletter, οποιαδήποτε στιγμή το θελήσει. Αν για οποιονδήποτε λόγο κάποιος δικαιούχος δεν επιθυμεί πλέον να λαμβάνει ενημερωτικά newsletters μέσω του ιστοχώρου αυτού, παρακαλούμε να επικοινωνήσει με την διεύθυνση [email protected]

 

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ

Το περιεχόμενο, ο σχεδιασμός, οι εικόνες, τα κείμενα και τα γραφήματα του website grammikaisinthesi.gr είναι πνευματική ιδιοκτησία της ΕΤΑΙΡΙΑΣ και προστατεύονται από ελληνικούς και διεθνείς νόμους. Αντιγραφή του συνόλου ή μέρους του δικτυακού τόπου απαγορεύεται για οποιονδήποτε λόγο.

Απαγορεύεται, χωρίς την προηγούμενη έγγραφη άδειά μας, η οποιαδήποτε χρήση, εκμετάλλευση, δημοσίευση, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, αντιγραφή με μηχανικό ή άλλο τρόπο, με επεξεργασία ή χωρίς, του περιεχομένου του website και των υπηρεσιών που προσφέρονται σε αυτό.

Απαγορεύεται η αναπαραγωγή οποιουδήποτε στοιχείου περιλαμβάνεται στο Website, από websites που δεν ανήκουν, δεν ελέγχονται από τηνgrammikaisinthesi.gr ή δεν διαθέτουν άδεια, ακόμη και με τη μορφή συνδέσμων (links) ή άλλων τρόπων παραπομπής στο Website.

Η ΕΤΑΙΡΙΑ έχει το δικαίωμα να αλλάζει τους παραπάνω όρους και τις προϋποθέσεις κατά την κρίση της, σύμφωνα με τα εκάστοτε δεδομένα.